Subject: Esmaabi komplekti Informatsioon
From: "Oleg Starostenko" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 14 Apr 2025 12:51:41 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Saatsime järgneva seadme USAsse ning USA FDA küsib meilt tolli jaoks mis
on selle seadme "device listing number", ehk oskate aidata?
https://msa.sm.ee/ctrl/et/MeditsiiniSeade/andmed/16464

Best regards,

  Risto Kals

  Stock and Logistics Coordinator

  Global Projects

+372 5676 7771

 [email-masked]

Luite 19a, 11313, Tallinn, Estonia

 www.itkmarine.eu <http://www.itkmarine.eu/>

IMPORTANT: The contents of this email and any attachments are
confidential. They are intended for the named recipient(s) only. If you
have received this email by mistake, please notify the sender immediately
and do not disclose the contents to anyone or make copies thereof.